Open Kerk Open Kerk
Zoals u weet, wordt de kerk 1 keer per maand een uur open gesteld voor publiek. Het betreft de eerste zaterdagen van de maand van 14.00-15.00 uur.
Ook bij gelegenheden als de braderie en Open Monumentendag is de kerk open. Daarnaast is er rondom Kerst en Pasen Open Kerk met Kunst.
We zoeken daarom mensen die bij toerbeurt gastheer of gastvrouw willen zijn, in teams van 2 personen.

Het is heel mooi om mensen te mogen verwelkomen in het oude Godshuis. Zelfs al is het voor sommige bezoekers alleen interessant als monument, men staat open voor een vriendelijk woord en een luisterend oor. Regelmatig is er ook een ingang om over het geloof te spreken. Er is gratis materiaal om mee te nemen.
Als je je van tevoren wat zou willen verdiepen in de geschiedenis van het kerkgebouw, zodat je daar wat over kunt vertellen, is dat mooi.

We zien uw/jouw aanmelding hiervoor graag tegemoet via e-mail: fam.c.j.cornet@casema.nl.

Klik hier voor een foto collage

Hartelijke groet,
Kerkrentmeesters en Evangelisatiecommissie