Onze kerk heeft een vrijwilligerapp!

Wilt u op de hoogte gehouden worden van taken en vrijwilligerswerk die er in onze gemeente zijn? Maak dan een account aan in de vrijwilliger app. Deze app is te downloaden op uw tablet of mobiele telefoon via de App Store of Google play. Voor installatie op uw pc kunt u gebruik maken van deze link https://webapp.vrijwilligerapp.nl/map .

In deze app kunt u een account aanmaken en daar uw voorkeuren en beschikbaarheid doorgeven voor allerlei soorten taken en vrijwilligerswerk in onze gemeente. U kunt ook alleen een account aanmaken, zo krijgt u wel de oproepen door en kunt u per oproep beslissen of u zich aan wilt melden voor de taak of hulpvraag. Wanneer er nieuwe vrijwilligers nodig zijn voor een taak van uw voorkeur worden uw gegevens doorgegeven aan de coördinator van de desbetreffende taak of hulpvraag. De coördinator neemt dan contact met u op.

Heeft u zelf een vrijwilliger nodig voor een taak in de gemeente? Plaats dan ook een nieuwsbericht in de app, alle aangemelde gemeenteleden krijgen dan een alert van uw hulpvraag. Deze oproepen kunt u direct via de app doorsturen naar de coördinator van de vrijwilliger app of u kunt een mail sturen naar vrijwilliger@hervormdbergambacht.nl.

Heeft u nog vragen neem dan gerust contact op met de coördinatoren van de vrijwilliger app, Marleen Verdoold of Dian den Hoed via vrijwilliger@hervormdbergambacht.nl.